Рішення, що надихає: Офісний простір майбутнього.

Рішення, що надихає: Офісний простір майбутнього.

14 Червень 2021

Пандемія застала усіх нас несподівано. Практично з дня на день ми змінили наші офіси та школи на дома та квартири. Те, що до певного моменту здавалося б неможливим, стало реальністю. На зміну хаосу на початку прийшов новий порядок роботи. Багато компаній почали усвідомлювати, що віддалена робота може бути ефективною для певного виду задач. Але проекти, що вимагають креативності та інноваційності, більш ефективно реалізуються в ситуації, коли співробітники мають можливість наживо зустрічатися один з одним, тим самим запускаючи ефект синергії.

Офіс майбутнього – результат багаторічної практики експертів компанії Nowy Styl в галузі дизайну робочого простору та досвіду пандемії Covid-19, яка лише прискорила зміни, що вже відбувалися в організації праці. Вони базуються на впровадженні гібридної системи роботи, що передбачає вільне поєднання віддаленої роботи з роботою в офісі.

З огляду на майбутнє ми розуміємо, що  наші офіси потребують більш ґрунтовних змін. Адже в умовах нової реальності віддалена робота стає  преференцією співробітників. Згідно з проведеним дослідженням, реалізованим польськими компаніями HRlink і ManpowerGroup, 88% опитуваних поляків хотіли б у тій чи іншій мірі продовжити працювати у форматі  home office, 13% очікують, що зможуть працювати повністю віддалено, 75% хотіли б поєднувати працю в офісі з роботою з дому, і лише 12% опитаних хотіли б працювати лише в офісі.

Спостерігаючи за зміною стилів, можна припустити, що гібридна робота буде набирати все більшої популярності. Адже саме гібридна модель виявляється  найбільш привабливою як для співробітників, так і для компанії. Введення гібридної моделі роботи вплине на наш офісний простір. Зміниться також співвідношення функцій офісу. Співпраця та спілкування стануть найважливішими. Офіс буде, перш за все, місцем зустрічей, обміну знаннями, натхнення, побудови команди та ідентичності з організацією.

«2020 рік безумовно пришвидшив деякі зміни, які вже відбувалися протягом останніх років. Роль офісу, природно зміниться. Співробітники приходитимуть до офісу для того аби зустрічатися, працювати разом над проектами, займатися творчою роботою та підтримувати зв’язок з колегами. Тому на перший план вийдуть зони комунікації та співпраці.» Alina Fandelová, старший дизайнер інтер’єрів NowyStyl, Чеська Республіка

На основі аналізу галузевих досліджень, спостереження та бесід з клієнтами, команда Nowy Styl розробила нову модель офісу, яка відповідає потребам завтрашнього дня – Communication Hub.

Communication Hub – нове бачення  моделі офісу, запропоноване компанією Nowy Styl, експертом і партнером в організації офісних просторів багатьох компаній по всьому світу. Це офіс, який є платформою для спілкування і простором для різного виду зустрічей, включаючи дистанційні, яких в гібридній системі досить багато. Це  ряд пропозицій з організації офісного інтер’єру, що дозволять створити унікальний  проект, який відповідатиме потребам і очікуванням компанії завтра.

У цьому звіті представлені найцікавіші рішення по організації робочого місця майбутнього. Він задуманий як джерело натхнення і допомоги в створенні офісу майбутнього. Детальніше про Communication Hub  дізнайтесь з наших наступних публікацій. А ознайомитися  зі звітом  можете за посиланням.

Будь ласка, заповніть форму
Iм'я:
Телефон: