Ми знаємо, як покращити звучання вашого офісу

Ми знаємо, як покращити звучання вашого офісу

19 Червень 2023

Чому акустика має значення?

Чи знаєте ви, що акустика в офісі така ж важлива, як і комфортне крісло? Звук впливає на те, як ми почуваємося. Зайвий шум відволікає, спричинює стрес та негативно впливає на працездатність.

Важливо пам’ятати, що дизайн офісу не вичерпується інтер’єрними та меблевими рішеннями. Ми також можемо налаштувати правильне звучання офісу!

Наші спеціальні акустичні рішення допоможуть зробити ваш робочий простір ефективнішим!

Більше 30 років ми допомагаємо компаніям у всьому світі облаштовувати офісні та громадські простори. Наш досвід показує, що для успішного проекту необхідний комплексний підхід.

При створенні ефективного офісного простору ми маємо одночасно вирішувати ергономічні, візуальні та акустичні завдання. Так, правильне планування та оснащення робочих зон допомагає забезпечити оптимальне поглинання, ізоляцію чи передачу звуку.

Як забезпечити правильну акустику в офісі?

Існують об’єктивні параметри звуку, на які ми спираємося під час аналізу та оцінки акустичних властивостей офісного простору.

Один із них – час реверберації, необхідний для загасання звуку у закритому приміщенні. Якщо рекомендовані значення перевищені, співробітники, швидше за все, відчуватимуть дискомфорт через надмірний шум. Щоб покращити загальну акустичну якість офісу, необхідно звернути увагу на індивідуальні особливості простору.

Правильно організований офіс дозволяє зосереджено працювати у зонах концентрації, і навіть проводити мозкові штурми, не відволікаючи оточуючих. Якщо ви чуєте телефонний дзвінок в іншому кінці офісу або знаходите інші причини вважати, що акустика вашого робочого місця залишає бажати кращого, скористайтеся допомогою наших фахівців, щоб визначити проблеми та знайти рішення”, – розповідає Katarzyna Bereźnicka, консультант з акустики у Nowy Styl.

Як ми це робимо?

Маючи обширні знання, наші фахівці допоможуть створити оптимальне акустичне середовище для всіх співробітників офісу, незалежно від характеру їх роботи.

При виборі акустичних рішень ми враховуємо планування офісу, щоденні завдання колективу та домінуючий формат роботи.

Наші акустичні рішення добре справляються з проблемами підвищеного шуму, так як були розроблені та протестовані за допомогою надійних методик і акустичних приладів, наприклад – Труби Кундта.

Індивідуальний підхід до процесу змін

У Nowy Styl ми заохочуємо індивідуальний підхід до проектів!

Ми підтримуємо наших клієнтів із самого початку: проводимо безкоштовні консультації, враховуємо планування та особливості робочого простору, і лише потім переходимо до етапу вибору оптимальних варіантів.

Ми гарантуємо ефективну співпрацю та знаємо, як створити простір, що підвищує комфорт та продуктивність вашої команди.

Ми пропонуємо індивідуальні рішення для кожної компанії, враховуючи не лише особливості робочого простору, а й вподобання співробітників, їхні звички та повсякденні завдання”, – розповідає Karolina Manikowska, Директор відділу консалтингу та досліджень робочого простору.

І це ще не все!

Ми любимо ділитися знаннями у численних публікаціях, покликаних навчати та надихати наших партнерів та клієнтів.

На нашому сайті у вкладці «Презентації» ви знайдете доповідь під назвою «8 міфів об акустиці». Завантажте його, щоб уникнути неправильних кроків на шляху до акустичної адаптації робочого простору.

Вирішення акустичних проблем – це лише один із напрямків широкого портфелю послуг компанії Nowy Styl.

Дізнайтесь більше про наші проекти та послуги, замовивши безкоштовну консультацію на сайті!

NOWY STYL. Let’s make your space together.

 

Будь ласка, заповніть форму
Iм'я:
Телефон: