Nowy Styl мислення або Cмілива філософія ребрендингу

Nowy Styl мислення або Cмілива філософія ребрендингу

29 Декабрь 2021

Міжнародний холдинг Nowy Styl розпочав глобальну реалізацію нової стратегії бренду. Ми вирішили розкрити деякі фірмові секрети і розповісти про те, чим викликані креативні зміни, як ім’я визначає долю компанії і чому автентичність важливіша за моду.

Глобальний бренд – це сила!

«За останні роки Nowy Styl із локального виробника крісел перетворився на міжнародного експерта в сфері комплексного оснащення офісних і громадських просторів. Ми постійно розвиваємось та  прагнемо відображати наші досягнення у стратегіях і комунікаціях компанії. Ребрендинг демонструє наші сильні сторони та підкреслює характер, без якого ми не змогли б досягти лідируючих позицій у Європі», – пояснює Adam Krzanowski, президент та співзасновник Nowy Styl.

«Створення сильного міжнародного імені має для нас велике стратегічне значення. Наявність кількох брендів на різних ринках, незважаючи на деякі переваги, розмиває імідж компанії та змушує розділяти наші можливості і ресурси у проведенні маркетингової діяльності, в управлінні портфоліо, а також в оформленні й організації виставок», – резюмує голова компанії Adam Krzanowski.

Спільний бренд дає набагато більше можливостей для успішного зростання компанії. Це особливо важливо під час укладання контрактів із міжнародними замовниками.

«Коли Nowy Styl бере участь у тендері на оснащення офісів корпорації, що має філії у багатьох країнах, він має позиціонувати себе як одна компанія. Щоб нас стабільно впізнавали у будь-якому куточку світу, необхідно послідовно створювати і зміцнювати єдиний міжнародний бренд», – запевняє Rafał Chwast, фінансовий директор і віце-президент Nowy Styl.

Оптимізуємо портфоліо Nowy Styl

Впорядкувати портфоліо пропозицій компанії та зробити комунікацію з аудиторією більш послідовною та комфортною – ще одна важлива мета ребрендингу. У клієнтів безліч точок дотику з нашою пропозицією: починаючи з веб-сайту, соціальних мереж та реклами в Інтернеті, закінчуючи виставками, шоурумами, друкованими матеріалами та меблевими рішеннями. У минулому однакові продукти були представлені в каталогах кількох брендів, мали різні назви і маркування. Це дезорієнтувало партнерів та негативно позначалося на загальному враженні від співпраці.

Відтепер усі пропозиції інтернаціонального холдингу будуть представлені на світовому ринку під трьома основними брендами.

Nowy Styl – ключовий міжнародний бренд, що пропонує високоякісні офісні рішення;

Kusch+Co by Nowy Styl –  ексклюзивний бренд, що спеціалізується на виробництві продуктів преміум-класу для комплексного обладнання офісів, аеропортів, морських терміналів, готелів та медичних центрів;

SOHOS by Nowy Styl – наш новий бренд, що охоплює продукти з базовими функціональними можливостями та демонструє відмінне співвідношення ціни та якості.

Бренди: BN Office Solution, Grammer Office, Rohde & Grahl, які раніше входили до складу Nowy Styl Group, поступово стануть невід’ємною частиною Nowy Styl.

Збережуть своє ім’я та специфіку Forum Seating та Stylis. А бренд Sitag працюватиме виключно на швейцарському ринку.

Посилення синергетичного ефекту

Roman Przybylski, директор з продажу та член правління Nowy Styl, завжди наголошував на важливості синергії для ефективного розвитку будь-якої організації.

На його думку, індивідуальний досвід, знання та ресурси дочірніх компаній, що працюють у різних країнах та секторах, гармонійно доповнюють один одного та позитивно впливають на загальне зростання міжнародного холдингу.

«Результат наших придбань ніколи не буває простою сумою. Він складається із реальних ресурсів компаній плюс потенціал зростання кожної з них», – впевнений Roman Przybylski.

Ребрендинг, який об’єднує компанії під спільним всесвітньо відомим ім’ям, лише посилить синергетичний ефект міжнародного холдингу Nowy Styl, додавши до широкого спектру капіталів та технологій міжнародне визнання партнерів та громадськості.

Почуття єдності

«Наша стратегічна ціль створити міцний фундамент для успішної інтеграції співробітників усередині компанії, дочірні філії якої розташовані в більш ніж десяти країнах світу. Досі нас об’єднував разом Nowy Styl Group, але це не було рішенням, яке б дарувало нашій великій команді сильне почуття єдності», – зізнається Roman Przybylski.

Орієнтація на автентичність

Вибір «Nowy Styl» в якості імені провідного бренду  –  це повернення до джерел компанії, адже саме так називалася маленька фірма, яку заснували брати Adam та Jerzy Krzanowski у 1992 році.

«Автентичність сьогодні безцінна. Звичайно, ми можемо вигадати зовсім нове ім’я, під яким будемо створювати собі світову репутацію, або спробуємо змінити оригінальну польську назву компанії на її міжнародну версію, але, по-перше, це буде штучно, а, по-друге, означатиме загрозу, а можливо, й стирання нашої ідентичності», – ділиться Adam Krzanowski.

Сила та виразність нового образу

Новий логотип компанії покликаний підкреслювати зміни і відображати ключові особливості її самобутнього характеру. Він був розроблений внутрішньою професійною командою Nowy Styl, яка присвятила організації чимало років. Глибокі знання та досвід наших спеціалістів дозволили зрозуміти і втілити у графічну форму домінуючі риси філософії компанії.

«Новий логотип символізує наш сучасний характер, відкритість і  готовність до діалогу. Ми подбали про те, щоб він був максимально виразним  та забезпечував високу впізнаваність бренду. Його графічний стиль відповідає найбільш актуальним тенденціям у сфері дизайну. Як і компанія Nowy Styl, він любить інновації та впевнено демонструє світу свою силу», –  натхненно резюмує Roman Przybylski.

Динамічне зростання в історичному контексті

Чи є молодий вік компанії Nowy Styl досить міцним фундаментом для створення глобального світового бренду?

«Безумовно, – не вагається Rafał Chwast. – У минулому тривала історія компанії була базовою підставою для її впевненого зростання. Але сьогодні стрімкому розвитку бізнесу сприяє різкий цивілізаційний стрибок, що стався за останні роки. Завдяки тому, що ми заснували свій бізнес саме на початку найбільшого технологічного буму в історії, Nowy Styl знадобилася лише третина сторіччя, щоб пройти шлях, який компанії минулого долали  понад сто років».

Руйнуємо стереотипи!

Adam Krzanowski розуміє, що на деяких ринках Nowy Styl досі сприймається як виробник бюджетних стільців, які домінували у пропозиції компанії на ранньому етапі її розвитку.

«Ми, як і раніше, включаємо в портфоліо продуктів бюджетні офісні меблі і абсолютно не збираємося заперечувати цей факт. Проте, компанія Nowy Styl стає втіленням сильного, глобального бренду та, крім базових виробів, пропонує сучасні рішення для комплексного обладнання офісів, готелів, медичних закладів, пасажирських терміналів і стадіонів. Ми пишаємося високою якістю та естетичними характеристиками наших продуктів, розроблених спільно з надійними партнерами та відомими дизайнерами. За допомогою ребрендингу ми плануємо наголосити на цих досягненнях і створити новий імідж компанії», – натхненно розповідає Adam Krzanowski.

Nowy Styl мислення – це філософія!

Історія компанії Nowy Styl написана сміливими, інноваційними рішеннями. Тридцять років тому в Польщі ніхто, окрім братів Krzanowski, не замислювався над виробництвом стільців з металевою рамою. Успішно реалізувавши цю ідею, вони впевнено розпочали модернізацію баз для моделей крісел з функцією обертання. Незабаром засновники Nowy Styl відкрили власне виробництво комплектуючих та припинили імпортувати деталі, як це робила більшість підприємств. Участь у міжнародній виставці Orgatec цілковито змінила погляди братів Krzanowski на зовнішню торгівлю та сприяла появі нових стратегічних рішень для розвитку бізнесу. Наступні придбання та розширення сімейства брендів Nowy Styl виявилися ключем до завоювання зарубіжного ринку, а якісні, практичні, довговічні продукти компанії незабаром забезпечили міжнародну популярність та визнання партнерів.

«Наш успіх обумовлений ім’ям, – посміхається Adam Krzanowski. – З першого дня заснування компанії ми обрали напрямок безперервного розвитку. Прагнення до змін та інновацій зробило Nowy Styl сильним міжнародним лідером меблевої індустрії менше ніж за третину сторіччя. Якби нас попросили розкрити чи доповнити нашу назву, ми б додали до неї  лише одне слово – «мислення».

Nowy Styl мислення – це філософія, завдяки якій про нас заговорив увесь світ!

Будь ласка, заповніть форму
Iм'я:
Телефон: