В основі створення гарного проєкту «під ключ» лежить визначення потреб компанії. Наша дослідницька група проводить опитування на основі анкет та інтерв’ю з працівниками і менеджерами. Даний аналіз допомагає нам оптимізувати офісний простір і створити кращі рішення для конкретних потреб.
Результати опитування допомогають нашим дизайнерам в створенні індивідуальних рішень. Планування можуть бути представлені в 2D кресленнях, ізометричних повнокольорових макетах або 3D рендерах.
Клієнти мають можливість протестувати нашу продукцію в 15 шоу-румах в 9 країнах, або ми можемо виготовити для Вас демонстраційні зразки за Вашим проєктом.
Компанія володіє сучасними фабриками в Швейцарії, Німеччині, Польщі та Україні, що дозволяє працювати з будь-якими вимогами по дизайну, функціональності і бюджету.
Nowy Styl постачає в Україну свої меблі виробництва Швейцарії, Німеччини та Польщі. За необхідності ми імпортуємо меблі з Англії, Франції, Італії та інших країн ЄС. Митне оформлення здійснюється в суворій відповідності до вимог чинного законодавства. Доставка по території України здійснюється в усі регіони без обмежень.
При замовленні меблів у відповідності з дизайн-проєктом, термін поставки складає від 4 до 8 тижнів. На цей час ми будемо раді надати вам необхідну кількість робочих місць в оренду. У разі розміщення великого замовлення, оренда буде для Вас безкоштовна.
Переїзд компанії в новий офіс – це завжди важлива і відповідальна подія. Ми надамо Вам весь комплекс послуг по організації і забезпеченню переїзду, надамо необхідний пакувальний матеріал, допоможемо з описом і упаковкою майна та офісної техніки, організуємо безпечне транспортування і збереження на час переїзду. При необхідності надамо послугу страхування.
Всі наші меблі збираються командою досвідчених професіоналів, що працюють під керівництвом менеджера по збірці. У наші послуги входить монтаж «під ключ» і вивезення упаковки. Додатково ми надаємо послугу з утилізації старих меблів. Ми зробимо все, щоб Ви змогли починати роботу в новому офісі в установлений термін.
Тільки правильно налаштоване крісло відповідає всім вимогам ергономіки, тому ми розповімо Вашим співробітникам, як це зробити, а також залишимо друковані матеріали по налаштуванню.
Успішне співробітництво з клієнтом не закінчується в момент доставки меблів. До п’яти років гарантії – це важлива частина нашого післяпродажного обслуговування. Воно включає в себе безкоштовний щорічний огляд технічного стану та необхідний ремонт.
Більш детальну інформацію про компанію та її послуги Ви зможете знайти, скачавши презентацію.